31 Ocak 2012 Salı

TEŞEKKÜR...

Uzun zamandır takip ettiğim, zerafeti ve kocaman kalbine sevgiyi ve paylaşmayı fazlasıyla sığdırmış, eğitici olmasının güzel yanlarını blogger dostlarına da göstermiş, yüzü gönlü güzel insan sevgili Zeynep ya da sizlerin daha iyi tanıyacağı şekliyle http://www.zeynepinevi.com/ 'a sonsuz teşekkürler...
Taburelerimi ve dolayısıyla da bloğumu kendi sayfasında paylaşarak bana katkıda bulunan, izleyici sayımı birden artıran çeşitli bağlantılar kurmamı sağladığı için, sanal ortamda birbiriyle sadece yazışarak bu tür paylaşımlar destekler çok duygulandırdı beni, bu yolda bir adım bile atan tüm herkese destekerinden ötürü teşekkür ediyorum...

1 yorum:

Zeynep'in Evi dedi ki...

Ama ben teşekkür edilecek birşey gerçekten yapmadım.. Evimisterden ulaştıklarını söylediler çok mutlu oldum senin adına..ben senin yaptığın herşeyi çok beğeniyorum, herkes sevsin beğensin istedim..
sevgiler ve çok öpücükler:)